Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 2-Jan-2009 11:22
Majlis Perkahwinan Hakim dan Nana - 14Dec2008 Ipoh Perak





salam kembali.
yang ni kenduri sepupu tunang kat Ipoh Perak.
pagi2 dah kena gerak dari KL terus ke Ipoh. aku rasa mesti aku lambat ni dan tak dapat nak snap gambar awal.
tapi jangkaan aku meleset,tak sangka pulak bas yang aku naik tu laju. 2jam setengah dah sampai ipoh..bleh tahan gak tu. macam paham2 je aku nak cepat..

majlis berjalan dengan lancar,lepas je org kemas2 hujan pun turun dengan lebatnya..
pukul 6 aku naik bas balik KL yeeaaaa :-D

© Pidgin Technologies Ltd. 2016